28 januari 2009

Onsdagsfika

Hej! Nu är det nog min tur att presentera mig! Malin har varit betydligt mer aktiv på den här sidan än jag men jag lovar skärpning :-) Just nu har min kollega och jag avnjutit en fantastisk fika bestående av vidrigt espressokaffe i pulverform och för min del en halvtorr "palmera" som är ett ganska typiskt spanskt bakverk med choklad och för Malins del något som kanske vid en första åsyn kunde liknas vid den klassiska svenska chokladbiskvin men som efter första tuggan faktiskt uppdagades vara en simpel chokladtäckt sockerkaksbit :-) Om det är här ribban ligger så känner jag ingen större prestationsångest inför mitt bidrag till kommande fredagsfika - pust...

Nej, bäst att ta sig i kragen och få lite gjort innan vi slår igen för dagen.

Hasta luegito!

0 kommentarer: